Sjuk!! :(

Igår så hade jag bara ont i halsen men sen kl 1 inatt så gick jag på toa och när jag var klar och skulle gå tillbaka till mitt rum som är rummet brevid så kände jag mig snurrig, skakig och jag såg inte något allt bara smälte ihop så jag blev jätte rädd och började att gråta för jag kunde inte göra något, sen kom mamma och hjälpte mig att gå till vardags rummet och jag la mig i soffan och hon hämtade lite vatten och en alvedon till mig, när jag legat i soffan några minuter så kunde jag se igen men mina händer skakade när jag skulle drika och jag hade 39.5 just då.... :(
Det var hämskt men nu mår jag lite bättre! :) ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Kaninen

Krya på dig gumman!! <3

2011-10-27 @ 10:19:06
URL: http://mylifeaskaninen.blogg.se/
Postat av: Elin Jacobsson

Detsamma

2011-10-27 @ 12:29:25
URL: http://bastaever.blogg.se/
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu