Hej!!

Just nu orkar jag egentligen inte skriva men jag skriver ändå för jag har tråkigt men nu kom det fram ännu en tråkig sak att jag inte vet vad jag ska skriva....
Jo nu kom jag få en sak fast det tog några minuter och det jag skulle skriva var att imorgon kommer det en tjej som heter Amanda Ek och hälsar på min klass och det är för att hon kanske ska börja där om hon trivs och hon verkar vara jätte snäll för jag har chattat med henne på fb (facebook) och ni kan söka på henne själva om ni vill och där heter hon Amanda Bästa Ek.
Ja det var nog allt jag kom på just nu kanske kommer ett innlägg senare! ♥ :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu