Färdig!!

Så nu är jag äntligen färdig med allt det dära som måste göras och jag har bakat fördigt och det ser jätte gott ut jag längtar efter att få äta dom, föresten jag gjorde hallonmuffins istället för vanliga muffins och jag hoppas att det blir godare och jag fick bestämma allt själv alltså vilken sorts muffin och vilken färg det skulle vara på toppingen m.m. men nog om mina cupcakes nu...
Jag har städat väldigt mycket som är tråkigt men jag har även bakat som har varit väldigt kul så dagen har hittils varit rätt hyfsad ändå.
Jag hoppas att mina cupcakes uppskattas av alla som får smaka!
Japp det var nog allt som har hänt sen senaste inlägget! :) ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu