Bakat idag igen!!

Japp som rubriken säger så har jag bakat idag också men idag bakade jag bullar med min mormor och dom blev jätte goda fast jag bara smakat en halv för jag fick inte äta mera för vi ska snart äta.
Jag har även varit på nova idag och köpt en "one peace" som är lila fast den är oäkta och jag köpte den på Stadium för 499kr (fick välja mellan att betala själv eller vänta och få den i julklapp men jag ville ha den direkt) och jag har bestämt med några kommpisar att vi ska ha på dom imorgon så blir det lite roligare än att bara en ska ha det! :)
Idag har jag också lekt med min mormor och morfars hund Sindi som är en svart labrador och jätte söt!!!!
Jaja nu måste jag snart gå och jg pallar inte skriva mera så, bye, bye!  :) ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu