Inte kul! :(

Idag har en person gjort slut med mig och bara dom som vet vem får veta vem det var för jag vill inte att alla ska veta men iallafall så blev jag lite ledsen men började inte gråta för det är lite överdrivet.. :(
Men, men, jag får väl komma på andra tankar  och inte sörga för mycket...
Jag har varit på klubben idag och vi bowlade och jag gjorde en strike och det var jättekul!
På klubben så målade jag en tavla, på tavlan gjorde jag Bamse och en solnedgång. :)
Hejdå! :) ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Frida

Finns! <3

2011-11-04 @ 20:45:44
URL: http://mylifeaskaninen.blogg.se/
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu