Fridas önskining!!

Detta är Fridas önskning att jag skriver men det är bra för jag skriver typ aldrig annars...
Frida vill att jag ska skriva bara för hon vill läsa någons blogg men då är det ju tråkigt för henne att jag bara skriver detta så jag får hitta på något annat...
Min syrra Emma har en blogg som snart är bland de 20 pupoläraste (vet inte hur det stavas!!) bloggarna så här kommer en länk till hennes blogg www.mylifeaswb.blogg.se så den kan ni ju besöka om ni inte har gjort det, hon skulle nog typ få ett litet damp anfall när och ifall det händer. :)
Om ni vill att jag ska länka till din blogg och skriva något så får ni kommentera...
Men ni kan ju besöka www.mylifeaskaninen.blogg.se och www.ajloveju.blogg.se och det är Alice och Fridas bloggar! ♥ :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu